el tiempo vola - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu el tiempo vola - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

el tiempo vola

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

29 Mei 2013 | Nederland, Uden

el tiempo vola, ofwel de tijd vliegt...
een van de mooi spreekwoorden die ze niet kennen in Guatemala, maar die wel enorm leuk zijn om te vertalen....beetje net als, de monkey comes out of the sleeve :)
maar ja, ik ben weer thuis in mijn eigen casa. De eerste ochtend wist ik niet waar ik wakker werd, maar nu ben ik weer gewend en is het weer gewoon mijn huisje. En of ik al gewend ben, ja ach, gewone leven ligt al op het moment dat je op schiphol aankomt op je te wachten, kom maar op met die agenda en afspraken! ben er klaar voor! Snel alle zwangere buiken gaan bekijken hier, en de niet zwangere ook natuurlijk...
maar ik krijg continu voor mijn voeten gegooigd dat ik heb gezegd dat dit mijn laatste reis was....hier kan ik me echter niets van herinneren!!!!sorry, maar toasten op mijn laatste reis..sorry Loes, maar dat gaat me niet lukken...
allemaal dank je wel voor de leuke en lieve berichtjes en de roddel updates :)
en bij de volgende mail dat er weer een verhaal op deze site staat, weten jullie genoeg!
hasta la proxima!

• 30 Mei 2013 - 07:40

TREES:

Ja, zo gaat dat......laatste reis.....hoe komen ze op het idee!!!....leuk verslag Daan....!!! Ik hoop voor je dat je nog veel mag reizen!!!!

• 30 Mei 2013 - 20:03

Tanja Olierook :

Hoi Danielle,

Zo te "horen" heb je weer een hele leuke tijd gehad in Guatemala e.o. Kan me niet voorstellen, dat dit je laatste reis geweest zou zijn.
    Je kan een beetje nog nagenieten met het Nederlandse weer, dat hopelijk de goeie kant op gaat. Ik zit op het vliegveld van Atlanta en vlieg over een uurtje naar Fort Lauderdale, Florida. Zaterdag gaan we cruisen in het Caribisch gebied, St. Thimas, St. Maarten en Nassau, Bahama's, ook niet slecht toch?
    Veel succes met het acclimatiseren in Nederland en hopelijk weer eens tot ziens!

• 31 Mei 2013 - 08:25

Dees:

WELKOM thuis Daan,
    in het koude, gestreste kikkerlandje welliswaar, maar ach het blijft toch thuis he. Ondanks het andere thuis gevoel daar onderhand.
    Meid, ik weet niet wat jij onder "invloed" misschien hebt beloofd, maar als ik jou een goede raad mag geven.....blijf reizen! tot snel
    dikke kus Dees