ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

12 Januari 2010 | Guatemala, Antigua

Hoi Hoi....

toch maar even een kort verslagje van Curacao....
Loes kwam me ophalen op het vliegveld zodat we vervolgens bij een stoplicht stil te kwamen te staan en de auto niet meer in beweging te krijgen was...Dus wachten op de wegenwacht van curacao..Zijn lekker snel en zeker op ouderjaarsavond...Al met al waren we een precies op tijd op de brug om met de vrienden van Loes oud en nieuw te vieren....Goed begin dus...
De volgende dag vol goede moed(deze dag zou vast beter worden)op zoek naar een bus die me naar het vliegveld kon brengen om Marijn op te gaan halen....Viel ook niet echt mee op 1 januari..reden geen bussen...dus toen maar met de taxi naar het vliegveld.. maar daardoor wel beetje te vroeg..maar mijn wachten werd beloond..Marijn kwam met een dikke winterjas en een koffer vol spullen voor mij de aankomsthal uitgelopen :)
Onze vakantie kon begonnen..
Hier heerlijk genoten van de zon en heel veel hagedissen gezien...ben er al niet meer bang voor :)
Verder lekker gerelaxt en wezen snorkelen in de zee...En natuurlijk bij de dolfijnen geweest!!!
Vervolgens met een vliegtuig waar 9 personen in konden naar Bonaire gevlogen....leek wel een zweefvliegtuigje zo klein..
Dus nu nog lekker 2 weken genieten van Bonairen...(ondertussen nog maar anderhalf helaas...)
HJier hebben we echt een super gaaf appartement met een echte keuken, zodat ik zelfs al een keer spaghetti heb kunnen maken.na 3 maanden niet gekookt te hebben kan ik het nog!!!
En we hebben ook een zwembad zodat we ons record onderwaterzwemmen kunnen blijven verbeteren..
oftewel WIJ VERMAKEN ONS HIER WEL!!!!!!!!!!

heel veel groetjes en tot in nederland...

xx danielle en marijn..

• 12 Januari 2010 - 23:23

Mama:

hoi danielle en marijn
    heel goed geniet er maar van,hieris het heel koud
    ik tel de dagen af.want ik mis je liefs mamaxxxx

• 13 Januari 2010 - 10:24

Dais:

Hey Dame en Heer!!
    Wat fijn om te horen dat na alle trubbels op nieuwjaarsdag, toch alles is goed gekomen!!! :D:D Geniet ervan samen die laatste anderhalve week!! Kan ni wachten tot ge weer terug bent Daantje!! Oh ja en nog super leuk nieuws! Mariella is 8 weken zwanger!!!! Ze heeft 3 dagen in het ziekenhuis gelegen vorige week, van woensdag tot en met vrijdag maar gelukkig is nu alles goed! Ze was erg ziek van de zwangerschap! Frans vertelde het ons gisteren!!
    Tot volgende week!!! :D

• 13 Januari 2010 - 16:17

Sharon:

Dag Saampjes,
    Geniet er nog een goei van daaro whanne!:-)Nemen jullie wat warmte mee aub? Kan Nl wel gebruiken dacht ik zo. Alvast een goede terugreis, en veel sux6 met wennen/aclimatiseren in het koude Nl.
    Groeten XXX Sharon (&Marcel natuurlijk)!