wereldreizigers.... - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu wereldreizigers.... - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

wereldreizigers....

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

22 Januari 2011 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Ola!

Pff,wat en reis, maar wat is het weer de moeite waard...had niet in de gaten dat die reis zo ontzettend krom en om was,maar dat hebben we gemerkt! vlogen van schiphol, naar frankfurt, das al de verkeerde kant..
Vervolgens van Frankfurt naar Sao Paulo en dan naar Buenos aires en dan via Paraguay naar Cochobamba om te eindigen in Santa cruz...mocht je tijd hebben moet je maar eens kijken op de kaart van Amerika hoe we dan gevlogen hebben...Zelfs de man van de incheckbalie stond perplex toen hij al onze boarding passen moest printen...Maar wel weer mogen genieten van heerlijke vliegtuigmaaltijden..broodje kaas,pizza met kaas,lasagne met kaas..Jammie jammie jammie! Maar we zijn er dus gaan hier niet meer aan denken, over 3.5 maand hoeven we pas weer te vliegen..

de afgelopen dagen lekker rustig aangedaan,toch beetje het sleutelwoord van hier..Tranquilo!!
zijn al bij een aantal projecten wezen kijken en kennis gemaakt met de kids..Het is nog niet helemaal duidelijk op welk project we gaan werken, maar dat komt maandag allemaal wel goed. Allebei de projecten zijn bij ons in de straat dus dat is helemaal fijn!
er rijden hier namelijk Micros,(kleine busjes die je van a naar b brengen)en deze zijn niet gemaakt op europeanen...Van de week moest ik staan in de micro omdat deze vol was, maar ik was natuurlijk weer eens te groot..dus moest mezelf beetje opvouwen om toch te kunnen staan..mijn beenspieren worden wel getraind hier :)

Natasja, jij nog proficiat met je verjaardag..en ik maar bedenken waarom ik papa niet kon bereiken... die was natuurlijk bij jou!
Ik heb nu een telefoon hier, want mijn eigenste telefoon heeft geen bereik hier, dus gebruik deze maar als wekker, heeft hij toch nog een beetje een functie!
verder is het weer hier lekker...wel wat bewolkt maar ik klaag niet..kunnen we ff rustig wennen..de muggen zijn ook erg blij dat ik er ben, zit al helemaal onder de bulten.
de eerste rat in onze keuken had ik gisteravond ook al geconstateerd..also known as Mr Tom!Zal mijn vriend niet worden denk ik zo..
maar ben er weer weg van!
hou jullie op de hoogte en ga ff mijn spaans leren, das wel nodig hier..alle vrijwilligers in het huis zitten hier al een half jaar ofzo dus die praten vloeiend spaans...

Hasta pronto!

Danielle

  • 23 Januari 2011 - 12:01

    Tineke:

    Nou daan dat klinkt weer goed!
    Je hebt al weer veel moois meegemaakt zo te lezen.
    Tis een mooi land voor mij zo te horen qua lengte....;)
    Have fun en ik ben al weer benieuwd naar een nieuw verhaal!!!
    xxxTineke

  • 23 Januari 2011 - 13:51

    Familie Cuppen:

    Hoi Danielle,

    Zien nu je eerste berichtje vanuit Bolivia! Leuk om te lezen, vooral die goede vriend Mr Tom, jippie....
    Succes met je Spaans en veel plezier!

    Groetjes de Cuppies (nogmaals haha)

  • 23 Januari 2011 - 18:38

    Pap:

    Goed verhaal Daan
    Het is daar een en al fun zo te lezen met al die muggen en ratten.
    Veel sucses met het project dat jullie gaan doen lekker in de ZON gaat dat zeker lukken.
    Ik blijf wel in het koude Nederland erg genoeg.
    gr Pap

  • 24 Januari 2011 - 01:50

    Mama:

    fijn om te horen dat je reis goed is verlopen.en heb je reis verslag gelezen in curacao zoals je weet.
    maar mijn vakantie dagen schieten hier al weer op.maar ik heb het heerlijk naar mn zin gehad .jij ook veel
    plezier daar.

    gr.ma xxxxx


  • 26 Januari 2011 - 17:49

    Simone:

    Leuk Daan!!

  • 27 Januari 2011 - 21:26

    Loes:

    daanie!!!
    ... tranquilo, tranquilo... hoe vaak heb ik dat wel niet in cura gehoort ;)
    maar ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken met de projecten... hebben ze daar ook 'off!' of 'Ausi' super goed muggenspul...

    ben benieuwd naar je volgende verhaaltje

    xxjes

  • 28 Januari 2011 - 13:35

    Mama:

    hoi meisje
    hoe is het bij jou alles oke
    mama is weer thuis het was super leuk bij tante nettie zou het zo weer doen liefs mamaxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Bolivia on his way

Recente Reisverslagen:

08 April 2011

Mi ultima historia de Santa cruz.....

20 Maart 2011

CARNAVAL!!!!

27 Februari 2011

Yo no se Manaña!

03 Februari 2011

Let the games begin!

22 Januari 2011

wereldreizigers....
danielle

Zoals de meeste wel weten ga ik vrijwilligerswerk doen in Guatemala aankomende november en december. Mochten jullie meer willen weten over de organisatie, kijk op de website : http://www.tessunlimited.nl

Actief sinds 04 Sept. 2009
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 48991

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 02 December 2023

en nu echt....

07 Januari 2013 - 22 Mei 2013

nicaragua 2013

30 Oktober 2011 - 02 April 2012

Guatemala!!!!!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Bolivia on his way

Landen bezocht: