Bolivia is on his way!!!!!!!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu Bolivia is on his way!!!!!!!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

Bolivia is on his way!!!!!!!!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

05 Januari 2011 | Nederland, Uden

Hello!!

Het is zover na lang wikken en wegen heb ik besloten om te vertrekken naar Bolivia om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en dus niet te wachten tot de winter van 2011. Mijn eerste plan om ze eerst goed de taal te leren en geld te sparen.. Er kan teveel tussenkomen wat mij betreft dus er voor gekozen om deze winter toch nog te gaan..al heb ik afgelopen weken in nederland wel al te veel winter meegemaakt eigenlijk...maar ja, is niet anders..dalijk word het allemaal beter!

Maar Bolivia,
Ik ga naar het project Hogar Don Bosco, wat zich bevind in Santa Cruz, een beetje aan de zuid/oost kant van Bolivia. Hier worden kinderen van 6 tot 18 opgevangen die om wat voor reden dan ook de hulp nodig hebben...Dit kan zijn omdat de ouders geen geld hebben voor zorg/school maar ook zijn er kinderen die helemaal geen thuis hebben. Ik denk wel dat ik het hier goed naar mijn zin ga hebben met die kids :)
dit jaar ga ik voor de verandering niet alleen..na wat gemail met Carlijn begon het bij haar ook weer ontzettend te kriebelen..heb haar namelijk vanalles gevraagd,aangezien zij hier al een keer geweest is voor een half jaar. En dus gaat ze nu lekker mee, gaan we lekker met zijn tweeen..

maar ga maar weer verder met voorbereiden aangezien ik de 19de al vertrek :)
op deze manier kunnen jullie mij mooi volgen en kan ik jullie ook beetje volgen..want ja, ben ook wel nieuwsgierig naar de dingen die hier gebeuren..

hou jullie op de hoogte!

Beso Danielle

  • 05 Januari 2011 - 19:04

    Loes:

    Ik ga je godsiedikkie missen meid!!!

    Heel veel plezier, maar eerst vrijdag nog even een feestje vieren!!

    Kus

  • 06 Januari 2011 - 02:34

    Nettie:

    Super Danielle
    Ik ga je reisverslag zeker volgen.

    dikke kus nettie

  • 06 Januari 2011 - 08:43

    Marieke:

    Super dat je gaat, maar we zullen je wel gaan missen... Maar eerst nog even een aantal feestjes vieren voordat je gaat!

    xxx Marieke

  • 06 Januari 2011 - 10:04

    Tineke:

    We zullen je inderdaad wel missen maar daar staan die mooie verhalen dan weer tegenover!!
    En eerst nog ff een paar feestjes dan komt het helemaal goed.

    Veel plezier nog met voorbereiden.
    x Tineke

  • 07 Januari 2011 - 16:44

    Elske:

    Hey Danielle,

    Wat super om te horen dat je ook op avontuur gaat! Zitten we allebei op een ander plekje in de wereld, maar dicht bij elkaar in dezelfde hoek ;) . Succes met de laatste voorbereidingen, met afscheid nemen, en enorm veel plezier en succes in Bolivia! Geniet van alles!

    xx
    Elske

  • 08 Januari 2011 - 16:12

    Simone:

    Heel veel plezier Daan!!

  • 10 Januari 2011 - 19:44

    Bente:

    ik heb zin in je verhalen!!

  • 19 Januari 2011 - 01:24

    Mama En Nettie :

    Danielle
    Een heel goede reis.
    heel dikke kus xxxxxxxxx

    ps we blijven je volgen .

  • 19 Januari 2011 - 11:13

    Marian:

    Hey Daantje,
    Goede reis!
    Groetjes Dorus en Marian

  • 19 Januari 2011 - 20:55

    Simone:

    En nu echt op weg!!!!

  • 20 Januari 2011 - 20:05

    Loes:

    Hey meisje,

    goede reis gehad?
    ben benieuwd, na het weekend mail ik je wel een weekend update, dan blijf je toch van alles op de hoogte hier en bak je er gewoon een eitje op in bolivia haha!!!

    Knuffel!

  • 20 Januari 2011 - 20:12

    Marlies:

    Is die nu nog niet weg?1?!?!

    mhh...

    hehe...

  • 20 Januari 2011 - 20:17

    Marlies:

    DAAAAAGGGG.. ik sta hier nog lekker met mn pils

  • 22 Januari 2011 - 12:33

    Marieke:

    Hey,

    hoe is je reis geweest? Ben erg benieuwd hoe je het daar hebt... Joost en ik hebben afgelopen maandag geboekt en gaan 23 juli naar Bolivia en Peru :D En om met de eerste update te beginnen, Ben heeft de Voice of Holland gewonnen, was wel te verwachten. Ik hoop snel iets van je te horen! Dan ga ik weer even aan het werk voor school en vanavond naar de musical Soldaat van Oranje :)

    xxx Marieke

  • 23 Januari 2011 - 13:47

    Familie Cuppen:

    Hey Danielle,

    Hoe gaat het in het verre Bolivia? Heb je een goede vlucht gehad?
    Vanuit het koude holland willen we je een hele fijne en mooie tijd wensen! Geniet ervan en we houden je verhalen in de gaten.

    Groetjes de Cuppies uit Esteren!

  • 28 Januari 2011 - 13:39

    Mama:

    hoi meisje
    hoe is het bij jou alles oke daar
    mama is weer thuis het was super leuk bij tante nettie zou het zo weer doen liefs mama xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uden

Bolivia on his way

Recente Reisverslagen:

08 April 2011

Mi ultima historia de Santa cruz.....

20 Maart 2011

CARNAVAL!!!!

27 Februari 2011

Yo no se Manaña!

03 Februari 2011

Let the games begin!

22 Januari 2011

wereldreizigers....
danielle

Zoals de meeste wel weten ga ik vrijwilligerswerk doen in Guatemala aankomende november en december. Mochten jullie meer willen weten over de organisatie, kijk op de website : http://www.tessunlimited.nl

Actief sinds 04 Sept. 2009
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 48862

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 02 December 2023

en nu echt....

07 Januari 2013 - 22 Mei 2013

nicaragua 2013

30 Oktober 2011 - 02 April 2012

Guatemala!!!!!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Bolivia on his way

Landen bezocht: