Mi ultima historia de Santa cruz..... - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu Mi ultima historia de Santa cruz..... - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

Mi ultima historia de Santa cruz.....

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

08 April 2011 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Ja, het is zover, ik ga beginnen aan het schrijven van mijn laatse verslag vanuit Santa cruz..Heb het een paar dagen uit kunnen stellen maar nu is het vrijdag en overmorgen gaan we vertrekken dus nu kan ik er echt niet meer onderuit...Het einde is dichtbij..iets te dichtbij als je het mij vraagt...Natuurlijk heb ik zin om te gaan reizen en wat meer te zien van Bolivia, maar ik vind het hier ook leuk en wil ook gewoon lekker hier blijven...maar ja, dat heb je na 2.5 maand, maar ik denk na een half jaar ook...het is toch nooit lang genoeg...alleen emigreren is lang genoeg :) maar nee hoor, ga niet emigreren.....

maar wat is er allemaal gebeurd de afgelopen weken...ja, ik ben bij shakira geweest....Stonden natuurlijk lekker ver achteraan..maar door een goede controle en dommigheid van ons,wat uiteindelijk in ons voordeel heeft gewerkt, stonden we op de tribune ipv op het veld..Voor 15 euro op de plek van 30 euro staan...joehoe!!!!
Maar was wel een supergave avond..Shakira was erg ver weg, maar waren ook grote schermen dus heb toch wel iets van meegekregen, maar wat een feest, super leuk!!

Verder gaat het op het project goed..In mijn groep,Bartolome Garelli(vernoemd naar een belangrijk iemand,zoals alle groepen hier)heb i het goed naar mijn zin, ook al luisteren ze niet altijd...ach ja,het is vooral dat ze niet willen luisteren omdat ze graag zelf willen bepalen wat ze doen..straatmentaliteit..dus al je iets vraagt doen ze dat niet meteen,maar pas na 5 minuten zodat het lijkt alsof ze zelfbepalend zijn :)sommige zijn het ook wel echt..
Maar ondertussen zijn het wel allemaal schatjes...Omdat het mijn laatste week is hier ben ik afgelopen zondag met de kids naar de dierentuin hier in Santa cruz geweest..Daar kun je voor 50 cent naar binnen...wat een prijzen...
voordat we goed en wel binnen waren was iedereen al vertrokken om overal te gaan kijken..maar ja,zo hoort het ook en komen je vanzelf zoeken als ze dorst of honger hebben :)
De dierentuin lijkt een beetje een combinatie van een dierentuin en een dierenpark...Hebben er vanalles, maar niet echt de dieren die je bij ons in de dierentuin ziet, maar leuk om een keer te zien :)
Natuurlijk moeten er een paar ff anders doen en die waren al aangelopen naar de Hogar..dus toen wij vervolgens met de micro naar huis gingen, kwamen we ze halverwege tegen...debielen!!

Verder ben ik nu druk bezig met de laatste dingen hier...Als het goed is gaan we zondag reizen...moeten even kijken hoe het met carlijn is, die heeft namelijk Dengue(gestoken door een bepaalde mug)...Heeft de afgelopen dagen eik vooral geslapen en geslapen...moet zaterdag voor de laatste keer naar de dokter op controle en dan kunnen we of nog even wachten of de trip gaan boeken...
Verder ben ik de laatste weken ook bezig geweest om jullie geld op een goede manier te geven...Ik heb een tijd geleden al meebetaald aan het laten maken van nieuwe shirts voor de kids..elke groep heeft zijn eigen shirt namelijk...Verder ga ik straks kijken voor slippers voor de kinderen,lopen hier namelijk op slippers, die wij allang hadden weggegooid...een slipper die op 1 van de 3 plekken nog vast zit kunnen ze hier nog makkelijk aan blijkbaar...En heb afgelopen week ook allemaal boeken gekocht voor de kinderen..hebben wel wat boeken maar vooral met verhalen over het geloof of boeken die bladzijdes missen..en de meeste hebben toch wel een behoorlijke achterstand met lezen, hebben natuurlijk niet allemaal altijd op school gezeten..dus dacht dat wel goede besteding zou zijn...verder ga ik nog wat leuke knutselspullen kopen zodat ze voorlopig vooruit kunnen daar!

Maar ik ga er weer vandoor...mijn fotos komen dalijk als het goed is ook nog op picasa en dan spreek ik jullie weer als ik terug ben!!waarschijnlijk sneller dan ik denk.. :(niet vervelend bedoeld hoor..maar ja, is altijd beetje dubbel natuurlijk :)

hele dikke kus en tot snel!

danielle


  • 09 April 2011 - 12:18

    Marian:

    Ha Daantje!
    Weer een heel verhaal zeg. Ik lees wel dat ons geld goed besteed wordt!
    Ga nog maar lekker genieten van het rondtrekken!
    x Dorus en Marian

  • 09 April 2011 - 14:45

    Eefje:

    Daantje geniet ervan!

  • 09 April 2011 - 16:40

    Loes Van Tiel:

    daantje!
    wat een super goede besteding van ons cadeau, echt leuk om te lezen dat wij ook een klein aandeel hebben aan het verbeteren van hun leefomstandigheden :)

    nog eventjes en dan kunnen we weer saampjes gaan stappen en op mannenjacht gaan, of ben je daar al een knappe boliviaan tegengekomen die je mee naar nederland gaat nemen?

    geniet nog van je rondreis en tot snel!

  • 09 April 2011 - 19:53

    Tante Nettie:

    danielle
    wat een mooi verhaal.
    geniet nog van de laatste dagen daar bij de kids.
    en geniet ook van de rond reis.
    tot in uden.

  • 10 April 2011 - 10:12

    Loes:

    Meissie,

    Klinkt goed allemaal en leesboekjes is een goede investering (moet de juf natuurlijk altijd zeggen he)!!
    De tijd vliegt inderdaad voorbij, maar ik ben blij als je er weer bent!!
    Eerst nog ff een paar skon feestjes en dan is Daantje weer back!!

    XX

  • 13 April 2011 - 18:52

    Simone:

    Leuk Daan!

  • 13 April 2011 - 22:14

    Mama:

    hoi danielle
    weer een mooi verhaal en
    nog een heel fijne vakantie
    en geniet er van.
    tot gauw liefs mamaxxx

  • 27 April 2011 - 09:34

    Daisy:

    Heey Daantje!!

    Hoe is het met je reispartner?? Nog op tijd kunnen vertrekken of moest ze nog herstellen!??

    In ieder geval nog veel plezier voor de laatste week als ik het goed heb ;)

    Enjoy Enjoy en tot snel!!!!

    Liefs dikke kus Dais!

  • 28 April 2011 - 09:25

    Daisy:

    Hello Lady!!

    Hoe gaat het reizen??
    Beetje naar je zin ?!

    Aanstaande zondag kunnen de Dames Kampioen worden, maar dat wist je denk ik al wel, omdat je teamlink ook in de gaten houd ;)

    Nog heel veel plezier!!!

    Liefs X Dais

  • 04 Mei 2011 - 20:40

    Stèfan:

    Welkom thuis. Tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Bolivia on his way

Recente Reisverslagen:

08 April 2011

Mi ultima historia de Santa cruz.....

20 Maart 2011

CARNAVAL!!!!

27 Februari 2011

Yo no se Manaña!

03 Februari 2011

Let the games begin!

22 Januari 2011

wereldreizigers....
danielle

Zoals de meeste wel weten ga ik vrijwilligerswerk doen in Guatemala aankomende november en december. Mochten jullie meer willen weten over de organisatie, kijk op de website : http://www.tessunlimited.nl

Actief sinds 04 Sept. 2009
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 48875

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 02 December 2023

en nu echt....

07 Januari 2013 - 22 Mei 2013

nicaragua 2013

30 Oktober 2011 - 02 April 2012

Guatemala!!!!!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Bolivia on his way

Landen bezocht: