wat je zegt moet je doen.... - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu wat je zegt moet je doen.... - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

wat je zegt moet je doen....

Blijf op de hoogte en volg danielle

28 Augustus 2012 | Nederland, Uden

Hola!

ja, het is wat, na al die jaren gestopt met voetbal dus moeten we iets anders. Als ik ga denken wat voor mij met mijn omregelmatige leven haalbaar is kom ik uit op hardlopen..iets wat ik kan doen wanneer het mij uitkomt. Maar zomaar lopen, das niet echt motiverend.. Dus wat word het dan, trainen voor een halve marathon, en ach dan maken we er meteen een sponsorloop van...Ja dat ga ik doen!
maar voor ik er goed over na heb kunnen denken gooi ik het plan al de wijde wereld in en ja, dan kun je niet meer terug :)
Heb zelfs nog iemand zo gek gevonden die met me mee gaat lopen..marieke, gaat helemaal goed komen!
en ja bij een sponsorloop hoort natuurlijk een goed doel..goh,welke organisatie zou het zijn?? Inderdaad ik ga lopen voor TESS Unlimited..
en bedenk goed, elke 150 euro maakt een kindje met een hazelip tot een kindje zonder hazelip.....

Dus nu ben ik al bijna 2 maanden hard aan het trainen voor de halve marathon in..of all places...winterswijk...
Dit word een knaller van een afsluiter van 2012 aangezien de loop op 30 december is..

Dus geloof je dat ik het kan, dan kun je me sponsoren om me zo te motiveren en denk je dat ik het niet kan... ga dan de weddenschap met me aan en i will prove you wrong!

Saludos!!
y Hasta Winterswijk :)

Danielle

  • 28 Augustus 2012 - 20:05

    Marieke:

    Ik ga zo weer lopen, een half uurtje vandaag, makkie ;) Of niet? Ik weet in ieder geval zeker dat je het gaat halen!!!

  • 28 Augustus 2012 - 20:12

    Simone:

    Goed bezig Daan!! Ik heb vrtrouwen in je!! Het geld komt je toe!! Maaruh, wel veel succes!!
    Groetjes Stefan en Simone

  • 30 Augustus 2012 - 08:32

    Tineke:

    Goed plan daan!! Succes dames!! dan gaat het helemaal goed komen.

  • 31 Augustus 2012 - 07:12

    Loes:

    Ik ga je wel sponsoren!

    XX

  • 31 Augustus 2012 - 20:42

    Marian:

    Hop hop hop,
    Danielle zet 'm op!
    Woehoe!

    x

  • 23 Oktober 2012 - 12:20

    Julie:

    Hoi Danielle. Ik ken jou niet, maar wel Tiny, en via zijn blog hoorde ik over jouw project. Zelf ging ik in 2010 2 maand naar Paraguay om vrijwilligerswerk te doen met straatkinderen en ik vind jouw initiatief dan ook super. Als jij jouw halve marathon kan uitlopen krijg je van mij 1 euro per km en 4 euro voor de moeite. 25 eurootjes dus. Nog veel succes!
    mijn blog: www.runnerjules.com
    Mijn paraguay verhaal: julieinparaguay.skynetblogs.be

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uden

Guatemala!!!!!

TESS UNLIMITED

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

marathon update

28 Augustus 2012

wat je zegt moet je doen....

06 Maart 2012

poco triste...

23 Januari 2012

shame on me...

04 December 2011

ben ik weer....
danielle

Zoals de meeste wel weten ga ik vrijwilligerswerk doen in Guatemala aankomende november en december. Mochten jullie meer willen weten over de organisatie, kijk op de website : http://www.tessunlimited.nl

Actief sinds 04 Sept. 2009
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 48862

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 02 December 2023

en nu echt....

07 Januari 2013 - 22 Mei 2013

nicaragua 2013

30 Oktober 2011 - 02 April 2012

Guatemala!!!!!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Bolivia on his way

Landen bezocht: