marathon update - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu marathon update - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

marathon update

Door: yo

Blijf op de hoogte en volg danielle

03 December 2012 | Nederland, Uden

Hey allemaal!

Even een korte update van mijn halve marathon..ja want wat komt het dichtbij...
het eind van deze maand gaat het gebeuren...maar super leuk dat ik ontzettend veel mensen heb aangestoken met dit idee....als het goed is, staan we met 5 stoere brabanders aan de start...marieke en ik, ome tiny en jeroen en william, de man van Ilse, mijn collega..
Na een kleine dip vanwege die debiele knieen die ik heb, even in de stress of het allemaal wel gaat lukken, maar dankzij fysio en mijn personal coach zit ik weer zo goed als op schema :)
En ook is het zo dat ik mijn reis alweer heb geboekt..7 januari vertrek ik richting Nicaragua..huh die loop is toch voor Guatemala....ja dat klopt, maar voor de diversiteit ga ik eerst naar Nicaragua...om vervolgens door te reizen naar Guatemala...horizonverbreding...

Maar mocht je die 5 debielen uit brabant nog willen supporteren en of sponsoren...altijd welkom :)
je kan het geld naar mij overmaken, zodat ik het allemaal een 1 keer aan tessa kan geven..
mijn rek nummer: 15 49 95843

weet je niet meer precies waar het geld heen gaat...
www.tessunlimited.nl

muchas muchas gracias..ofwel kei erg dank je wel!

groetjes danielle

• 04 December 2012 - 15:15

Daisy :

Heey Daniëlle!

Fijn dat je weer zo goed als op schema zit!
    Is nooi tleuk een tegenslag fijn dat het gewoon door kan gaan!
    Super leuk dat je nog meer fanatiekelingen hebt aangestoken!! :D

Heel veel succes nog met trainen!
    Liefs Daisy

• 29 December 2012 - 14:07

Ans (moeder Van Marian):

Hoi Daniëlle,

hoorde van Marian dat je morgen gaat lopen!!
    Geweldig dat je dit gaat doen om geld in te zamelen voor de stichting!!
    Dat is een donatie waard! niet waar? Zeker omdat we zeker weten dat het op de goede plek te recht
    gaat komen! Marian zorgt er voor dat het bij jou komt.

Tot slot wensen we jou heel veel succes morgen, en een hele goede reis in januari!!

Groetjes uit Erp

• 09 Januari 2013 - 19:54

Marian:

Ben je goed aangekomen, Daantje?