Gaan we weer!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu Gaan we weer!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

Gaan we weer!!!!!!!!!!!!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

01 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Hola!

Ik denk dat jullie allemaal wel begrijpen wat er staat te gebeuren nu ik mijn waarbenjij weer aan het activieren ben....
JA..het is wat je denkt..IK GA WEER VERTREKKEN!!!!!!!!!!!!
Wat een heerlijk idee dat ik over een maand, ja echt,zo dichtbij is het ondertussen al, weer heerlijk mag vertoeven in de Guatemalteekse zon!! Hier ga ik Tessa weer helpen voor ruim een maand, en mijn spaans weer even bijspijkeren...
Daarna vlieg ik naar..ja waar naartoe eigelijk...het word of Chili of Argentinie...toch maar even een keer keuzes maken..Nog volop bezig met projecten zoeken dus nog even afwachten....
Mocht ik meer weten laat ik dit natuurlijk weten...
Heb er zin in!!!!!!!

Beso Danielle!

  • 01 Oktober 2011 - 17:58

    Daisy :

    Whoehoeoe!!!
    Succes met je keuze maken!!

    Xx Dais

  • 02 Oktober 2011 - 09:16

    Annemiek:

    Hey Daan, jeetje wat leuk zeg, ben wel een beetje jaloers maar mijn tijd komt vast wel weer. Heel erg veel plezier en geef iedereen een knuffel van mij

  • 02 Oktober 2011 - 11:38

    Simone:

    Ja hoor, ze gaat er weer vandoor!!! Leuk zeg Daantje!! Have fun met de voorbereidingen!!

  • 02 Oktober 2011 - 18:49

    Dees:

    OOOOHHHH Daan!!! Wat heerlijk, wat goed van je. wanneer ga je precies weg? Ik ga het volgen.

    Besos Dees

  • 02 Oktober 2011 - 20:37

    Nettie:

    hallo Danielle

    wat super leuk om weer te lezen dat je weer naar het buitenland vertrekt.
    Ik ga je zeker weer volgen.
    dikke knuffel tante nettie

  • 03 Oktober 2011 - 19:06

    Tiny:

    Hoi Danielle,
    Trots op je dat je dit zo maar allemaal doet!!
    Sjan en Tiny

  • 05 Oktober 2011 - 22:15

    Mama:

    hoi daantje
    ben super trots op je ga er voor
    liefs mamaxx

  • 24 Oktober 2011 - 17:01

    Sharon!:

    Dag Danielle,
    Ben ik weer haha...ik wens je ALVAST een goede reis toe de 30ste...over 6 nachtjes slapen! Hopelijk krijg je deze vlucht weer een heerlijk kippetje!
    Liefs Sharon!

  • 27 Oktober 2011 - 17:51

    Simone:

    Al bijna tijd om te gaan Daantje.... have fun!!

  • 30 Oktober 2011 - 11:33

    Marian:

    Goede reis, Danielle!
    Tot Paaspop! Hihi!
    Liefs Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Guatemala!!!!!

TESS UNLIMITED

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

marathon update

28 Augustus 2012

wat je zegt moet je doen....

06 Maart 2012

poco triste...

23 Januari 2012

shame on me...

04 December 2011

ben ik weer....
danielle

Zoals de meeste wel weten ga ik vrijwilligerswerk doen in Guatemala aankomende november en december. Mochten jullie meer willen weten over de organisatie, kijk op de website : http://www.tessunlimited.nl

Actief sinds 04 Sept. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 48978

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 02 December 2023

en nu echt....

07 Januari 2013 - 22 Mei 2013

nicaragua 2013

30 Oktober 2011 - 02 April 2012

Guatemala!!!!!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Bolivia on his way

Landen bezocht: