wauw! - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu wauw! - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

wauw!

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

27 Oktober 2013 | Nederland, Uden

er is weer een mailtje....dus dan weet je het eigelijk al....
tja waar moet ik beginnen...word je op maandagmorgen gebeld of je niet wil werken voor Tess Unlimited...Tom werd bijna doof door de telefoon, de ja was duidelijk! Nog even voor de vorm een zakendiner en het is een feit. Na maanden proberen en zoeken komt het mij gewoon opzoeken, bizar!
ik heb een baan in Guatemala....Tito Bambino zou zeggen, es como un sueno..ofwel, het lijkt wel een droom!
Vanaf 5 december ben ik weer te vinden in Guatemala, de plek waar ik duidelijk op mijn plek ben. hopelijk gaan jullie me niet vergeten en word ik gewoon op de hoogte gehouden van het wel en wee van Holanda...
alleen interessante dingen natuurlijk...

ik zou zeggen, Disfruta la vida, net als ik!

kus!

  • 27 Oktober 2013 - 10:51

    Bianca Cuppen:

    Ongelofelijk Danielle, maar het is iets wat zooo goed bij je past. Ze hebben jou niet voor niets benaderd. Ik wens je veel succes in Guatamala, maar weet zeker dat dat gaat lukken. De mensen daar boffen maar met jouw komst. Lieve groetjes vanuit Langenboom. xxx

  • 27 Oktober 2013 - 10:53

    Mieke:

    Daantje, je hebt het verdient!!
    Geniet van je nieuwe baan en voordat je gaat gaan we het nog vieren!
    Tot snel

  • 27 Oktober 2013 - 10:57

    TREES:

    Blij hoor dat jij het team gaat versterken!!!
    We komen gelijk aan!!!
    Veel plezier met je voorbereidingen.

  • 27 Oktober 2013 - 11:01

    Theo Thea:

    Tjonge jonge Daantje, wat super leuk voor je!!! En 5 December, dat schiet al lekker op. Eerst nog even lekker tante Daan worden, en dan ga je het koude kikkerlandje verlaten. Erg leuk meid, al zullen er mensen zijn die jou wel zullen missen af en toe, maar dat zal jij heel misschien ook hebben(soms) Maar hier zit een oompje die zegt dat hij jou daar een keer op wil komen zoeken!!! Veel geluk meid x

  • 27 Oktober 2013 - 11:33

    Peter En Tanja Olierook:

    Jee Danielle, gefeliciteerd met deze baan! Heel erg leuk voor je. Jammer dat we niet tot 5 december kunnen blijven in Guatemala, maar we zullen elkaar ongetwijfeld ergens nog zien. Heel veel plezier met deze nieuwe uitdaging. De groep die voor TESS wekt wordt leuker en leuker!!

  • 27 Oktober 2013 - 20:16

    Tante Nettie:

    Lieve Danielle

    Geweldig nieuws voor jou .Proficiat
    Heel veel succes.gaat je zeker lukken.want je hart en ziel ligt daar ,en je hart en ziel moet je volgen en dat ga je nu doen.Top Top

    heel dikke kus en knuffel tante nettiexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Oktober 2013 - 08:46

    Dees:

    SUPERRRRRRR!!! Wat ontzettend leuk!!!
    maarre....waar houden we nu die reunie??? ha ha... dat gaan we natuurlijk niet meer redden voor die tijd. \moeten we dan toch maar allemaal nog een keer naar Guate...?
    Geweldig leuk, ik hoop dat je er samen met Tess en de hele club een super leuke tijd zult hebben.
    Gefeliciteerd!
    dikke kus Dees

  • 29 Oktober 2013 - 21:18

    Simone:

    Jaja, Daantje gaat er weer vandoor!! Maar nu wel voor heeeeeel lang!! Maar veel plezier en eerst succes met het inpakken en verhuizen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uden

en nu echt....

disfruta la vida!

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2014

kennen jullie me nog?

03 Februari 2014

Vivir mi vida :)

17 December 2013

mi nueva vida...

27 Oktober 2013

wauw!
danielle

Zoals de meeste wel weten ga ik vrijwilligerswerk doen in Guatemala aankomende november en december. Mochten jullie meer willen weten over de organisatie, kijk op de website : http://www.tessunlimited.nl

Actief sinds 04 Sept. 2009
Verslag gelezen: 742
Totaal aantal bezoekers 48883

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 02 December 2023

en nu echt....

07 Januari 2013 - 22 Mei 2013

nicaragua 2013

30 Oktober 2011 - 02 April 2012

Guatemala!!!!!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Bolivia on his way

Landen bezocht: