mi nueva vida... - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu mi nueva vida... - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

mi nueva vida...

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

17 December 2013 | Guatemala, Antigua

Ja, hier ben ik dan, na een ietwat lange reis, dankzij het mooie weer in Holanda. Regen en wind zorgen ervoor dat ik nog een nachtje in Amsterdam moet overnachten. Dus afscheid nemen van het afscheidscomite, terwijl ik gewoon in nederland blijf..beetje gek wel, maar ook wel lekker om de laatste avond nog even rustig door te brengen na alles drukte de laatste dagen voor vertrek, koffietje hier, gebakje daar, eten daar, spullen verkopen en natuurlijk de tas inpakken. Dan de volgende dag vol goede moed naar schiphol en gaan met die banaan. En ja hoor, het is me gelukt.
ik ben verhuisd van nederland naar Guatemala met welgeteld met 1 rugzak, 1 handbagage en de bekende laptoptas....
het grote avontuur is begonnen...
ik ben er nu ruim een week en het bevalt me heerlijk!
lekker genieten van de vrije dagen, leuk om de bekende weer te zien..jammer dat er ook bekende weg zijn, maar ja, ook dat hoort erbij..
Lekker slenteren door Antigua en zitten in het park. Maar deze week is het ook tijd voor aktie..de spaanse les is begonnen en ook zijn we druk met het klaarmaken van het nieuwe centrum. Dit moet nog van top tot teen geverfd worden...ome theo, valt dit ook onder bouwen??
maar wel super gaaf, om het zo vanaf het begin mee te maken... zal nog wel een keer fotos sturen als het allemaal af is..nu zit mijn camera nog steeds in mijn tas, het vakantiegevoel,waarbij de camera overal mee naartoe moet is duidelijk niet aanwezig :)
hierbij wil ik jullie ook allemaal een fijne kerst wensen, al heb ik wederom niet het kerstgevoel...niet zo gek als je op slippers loopt :)
allemaal de beste wensen voor het nieuw jaar en Disfruta la vida!!!!!

Abrazos!

• 17 December 2013 - 10:14

TREES:

Start van hoop ik nog veel meer verslagen!! Leuk je daar gezien te hebben...wens je heel veel succes!!!

• 17 December 2013 - 10:18

Eefje:

Have fun!!

Erg jaloers op de slippers

• 17 December 2013 - 15:36

Jessica:

Brr, het is vandaag toch echt geen slipperdag, kunnen die wolken nu eindelijk eens verdwijnen!

• 17 December 2013 - 17:49

Carlijn:

siempre' DISFRUTA LA VIDA!!'

• 17 December 2013 - 19:23

Simone:

Leuk om te lezen! !we gaan hoe weer volgen daan!!!!!

• 17 December 2013 - 20:28

Familie Manders:

Heey daan hele fijne kerstdagen en een heel goed 2014. Groetjes

• 17 December 2013 - 22:17

Oom Theo.:

schideren valt niet onder bouwen.jammer he

maar goed wel leuk om te horen dat je het goed naar je zin hebt.heel veelgoeds.
    gr fam cuppen