Laatste dag Guatemala - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu Laatste dag Guatemala - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

Laatste dag Guatemala

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

30 December 2009 | Guatemala, Antigua

Hallo,

Het is zover....Vandaag is mijn laatste dag in Antigua.... :(

Ik heb hier kerst gevierd met heeel veel cadeautjes en met lekker weer en met heerlijk eten...Heb samen met Vicky en de familie en vrienden van Tessa heerlijk in de tuin gebbqd!!!

Afgelopen weekend nog even wezen relaxen in Monterico. Hier lekker op het strand gelegen en genoten van de mega grote golven die er daar zijn...
En natuurlijk zijn we weer bij de schildpadjes geweest en hebben we er weer op aanvraag een aantal vrijgelaten...Dank je wel hiervoor...

Gisterochtend is ook Vicky vertrokken naar huis waardoor ik weer alleen in het gastgezin zit..
Maar heb nog genoeg te doen voor ik kan vertrekken dus vervelen doe ik me niet..
Gisteravond ben ik voor de laatste keer meegeweest met het daklozenproject...Dit was super leuk, ze hadden namelijk een special edetion gedaan vanwege kerst..Ze hadden heeeeeeel veel liter bananensmoothies gemaakt en een pakketje met een handdoek en shampootjes en een tandenborstel gemaakt voor de daklozen...Dus met zijn allen achter in de pick up naar de vuilnisbelt om het allemaal uit te delen...Uiteindelijk hadden we nog behoorlijk wat over dus dit afgegeven bij een opvanghuis voor daklozen...

Vandaag heb ik mijn koffer ingepakt en dalijk ga ik voor de laatste keer op bezoek bij de familie in Alotenango, daar waar ik al een aantal keer ben geweest en dan vanavond afscheidsdiner bij Tessa thuis...

Dan zit mijn avontuur er hier echt op..Wat heb ik hier een supertijd gehad en veel leuek maar ook heftige dingen gezien. Mijn tijd hier zal ik niet snel(zeg maar gerust nooit) vergeten!!!!

Maar gelukkig heb ik nog een leuk vooruitzicht...
Aangezien ik nog lekker 3 weken naar Curacao ga met Marijn ben ik voorlopig nog niet thuis..

Hieronder nog een link van min site voor de fotos!!

http://picasaweb.google.com/danielleraijmakers/Week89#

Allemaal dank je wel voor de leuke berichtjes die jullie achtergelaten hebben hier en ik zie jullie allemaal weer als we terug komen in Nederland...(nog ff niet aan denken)

xx danielle

  • 30 December 2009 - 19:29

    Sharon!:

    Dag Danielle,
    Het werken zit erop...nu tijd om nog eens goed te gaan genieten!! En nogwel met je schatje.. :-)! Daar zullen wel geen 'verslagen'van komen dacht ik zo, haha!Maar ik laat me verrassen ;-). Geniet ze daaro en tot zienemiens maar weer! Alvast een goede terugreis gewenst..duurt nog ff..dus nog even niet aan denken!
    Liefs X Sharon!

  • 31 December 2009 - 09:10

    Marian:

    Goede reis naar Curacao! En een fijne jaarwisseling!
    Groetjes Dorus en Marian

  • 31 December 2009 - 10:00

    Martijn:

    Ha zusje zou zeggen alvast een gelukkig nieuwjaar en nog heel veel plezier op curacao

    groetjes Eva & Martijn

  • 31 December 2009 - 12:12

    Marieke:

    Hey Daantje!

    Goede reis! En veel plezier bij je jaarwisseling daar. Zal wel heel anders zijn, waarschijnlijk niet zo koud als hier. Hier gaat het vriezen... Maar we gaan bbqen bij Loes en Sven. Zitten we toch een beetje in de zomerse sferen ;) Geniet ervan op Curacao!
    xxx Marieke

  • 31 December 2009 - 12:44

    Sharon:

    Ps: oeps vergeten...fijne, goede, gezellige jaarwisseling!! De beste wensen voor 2010!

  • 02 Januari 2010 - 13:38

    Mama:

    hoi danielle en marijn
    samen nog een fijne vakantie die heb je verdient
    groetjes mamaxx


  • 08 Januari 2010 - 10:39

    Dais:

    haha beter een laat bericht als geen bericht;)

    Hoe is het nu in dat heerlijke zonnige landje?? Ik denk wel goed! Geniet ervan en tot snel!!

    Xx

  • 08 Januari 2010 - 15:04

    Lies:

    verhaaltje curacoa please!! hahahaha..
    Je moet me maar eens goed bijpraten als je weer hier bent, want ik begin hier en daar het spoor een beetje bijster te worden.XXXX

  • 12 Januari 2010 - 17:23

    Simone:

    Alles goed daar in de zon?? Hier in de sneeuw is alles oke!

    x Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Bolivia on his way

Recente Reisverslagen:

08 April 2011

Mi ultima historia de Santa cruz.....

20 Maart 2011

CARNAVAL!!!!

27 Februari 2011

Yo no se Manaña!

03 Februari 2011

Let the games begin!

22 Januari 2011

wereldreizigers....
danielle

Zoals de meeste wel weten ga ik vrijwilligerswerk doen in Guatemala aankomende november en december. Mochten jullie meer willen weten over de organisatie, kijk op de website : http://www.tessunlimited.nl

Actief sinds 04 Sept. 2009
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 48869

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 02 December 2023

en nu echt....

07 Januari 2013 - 22 Mei 2013

nicaragua 2013

30 Oktober 2011 - 02 April 2012

Guatemala!!!!!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Bolivia on his way

Landen bezocht: