het is zover!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu het is zover!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

het is zover!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg danielle

15 September 2009 | Nederland, Uden

Hoi hoi,

Zo normaal als het is om fotos te maken op vakantie is het tegenwoordig ook normaal om een reisdagboek bij te houden via deze site. Dus vandaar dat ook ik een waarbenjij.nu pagina heb gemaakt..
Veel plezier ermee..

Het is zover!!!!!!De tickets zijn in de maak dus het grote avontuur kan gaan beginnen.
Zoals de meeste van jullie wel weten vertrek ik 27 oktober voor 2 maanden naar Guatemala om daar op een kinderdagverblijf te gaan werken, waarna ik nog lekker 3 weken ga relaxen in Curacao. Dat relaxen gaat niet alleen gebeuren, aangezien Marijn mij daar lekker op komt zoeken,zodat we lekker samen kunnen relaxen. En natuurlijk gaan we ook allemaal culturele dingen doen :)
ofwel lekker zwemmen met dolfijnen!!
Via deze site kunnen jullie mij in de gaten houden en jaloers worden op alle gave dingen die ik hier mee ga maken. En kunnen jullie mij proberen jaloers te maken met de dingen die ik hier ga missen. Ben benieuwd of dat lukt :)

groetjes Danielle

PS. berichtjes achter laten mag altijd, want ja, het zou zomaar kunnen dat ik jullie ook ga missen :)

• 15 September 2009 - 14:13

Marian:

Ha Danielle!
    Wat origineel; danielleverweg, hihi! En tuurlijk gaan we je volgen/missen!
    Groetjes Marian

• 15 September 2009 - 15:59

Simone:

Alvast veel plezier!! haha.. maar ik zie je nog wel..

• 15 September 2009 - 18:45

Nettie:

super danielle.
    ik ben trots op jou.
    en ben blij dat we je kunnen volgen.En je zien genieten van je reis.

• 16 September 2009 - 08:54

Natasja:

Hi sis!

Site ziet er goed uit, nog 41 dagen, echt super stoer! Zie je zaterdag

x tas

• 16 September 2009 - 19:06

Tineke:

Nou het begin is gemaakt!
    Alvast veel plezier met de voorbereidingen met bij behorende voorpret!! Dan is het zo de 27ste.
    We zullen je gaan missen.
    x tineke

• 18 September 2009 - 05:45

Loes:

Daantjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, mis je nu al.....

• 22 September 2009 - 20:54

Henrie:

geniet maar lekker van je super trip dat ga jij helemaal maken daan sucses
    gr pap

• 30 September 2009 - 13:56

Lies:

hahahaha, ja zal eens niet als laatste een iets zeggen.
    Gaan met die Daan!!!!

• 04 Oktober 2009 - 15:10

Kaatje:

Eeej Daantje!
    Wist niet dat je op reis ging! Super man.. Ik ben in ieder geval nu al jaloers! Zoeken ze daar niet nog meer leidsters op het kinderdagverblijf!!! Hahaha...

Geniet ervan! X

• 26 Oktober 2009 - 20:47

Simone:

Bijna weg....

• 27 Oktober 2009 - 13:42

Marijn:

Geniet ervan schatje!!! (Op dit moment ben je aan het opstijgen)

XXX

• 27 Oktober 2009 - 23:44

Nettie:

hoi danielle

het avontuur is begonnen.
    ik zal je blijven volgen.
    dikke xxxx

• 28 Oktober 2009 - 09:08

Marieke:

En veilig aangekomen? We waren gisteren nog even Amsterdam in geweest, maar kwamen erachter dat je toch het beste kan winkelen in Uden. Maar hebben wel in wat leuke winkeltjes gekeken en geshopt. En 's avonds hadden we een tripple date. We hadden met z'n drieën gekookt voor de mannen. Erg gezellig. Maar ga nu de ramen wassen, daar zal je wel niet jaloers om worden ;) Veel plezier nog en ben benieuwd naar je eerste reisverslag! xxx Marieke

• 28 Oktober 2009 - 17:17

Jeroen:

Hey Daantje,

Wat gaaf zeg.....

Veel succes en plezier toegewenst en tot volgend jaar maar weer!

Dikke kuzzzzzknuffff

Jeroentje

• 28 Oktober 2009 - 20:39

Pap:

Fijn dat alles goed verlopen is.Nu even rusten en dan bakken in de zon.beetje zwemmen.jonge jonge jonge wat heb je het slecht hahahah (geintje)
    Geniet er maar lekker
    van
    grt pap mam

• 02 November 2009 - 10:18

Dais:

I'm very proud of you !!!!
    Enjoy and i'll see you when you get back !!

Haha lekker kippetje eten ;)