ik ben er!!!!!!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu ik ben er!!!!!!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

ik ben er!!!!!!!!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

28 Oktober 2009 | Guatemala, Antigua

Hoi Hoi

Het is me gelukt, ik ben veilig aangekomen in Guatemala. Na het afscheid op Schiphol was ik dan echt alleen om te beginnen aan de grote reis.
In het vliegtuig hadden ze heel goed rekening met me gehouden aangezien we lekker kip aten!!wat nou vies vliegtuigvoedsel, ik zou zo elke dag wel willen eten..vooral het niet afwassen sprak me erg aan..
Uiteindelijk belandde ik via Mexico in Guatemala waar de taxi klaar stond met een bordje waar heel groot mijn naam op stond,dat kon niet missen.
Vervolgens snel naar Antigua om daar lekker mijn bedje in te duiken,daar was ik wel aan toe na een reis van 24 uur. Hier heb ik dan ook heerlijk geslapen.

Het gezin waarin ik zit is enorm aardig en gastvrij(wel logisch anders waren ze ook geen gastgezin,maar toch) Ze hebben er 3 kinderen in de leeftijd van 3 tot 7 dus uitslapen zit er niet echt meer aan, aangezien mijn kamer grenst aan de woonkamer/keuken.
Ik heb een eigen kamer met een eigen douche en wc..lekker luxe.
Deze heb ik vanmorgen een beetje ingericht zodat ik niet 8 weken uit een koffer hoef te leven.
Naast mijn kamer zijn er nog 4 andere kamers voor die lieftallige buitenlanders die zo graag in Antigua willen wonen. Hiervan zullen er binnekort ook 2 bewoond gaan worden door 2 nederlandse meisjes die mee doen aan hetzelfde project als ik doe, de vakantieschool!!

Vandaag is Tessa even langs geweest om vast wat dingen uit te leggen en met haar ben ik ook even Antigua ingeweest en ze heeft me alle belangrijke dingen(waaronder dit internetcafe) laten zien.
Morgen ga ik beginnen met mijn spaanse les, en hiervoor moet ik om 7.45 de bus hebben dus nee pap, ik kan niet uitslapen hier!!!

verder is het hier natuurlijk heerlijk weer en heb ik net al lekker in het park in de zon gezeten...

ik ben er weer vandoor...

ik hou jullie op de hoogte...jullie mij ook??

groetjes danielle

ps. wil jeroen even zijn achternaam doorgeven, dan gaat er misschien een belletje rinkelen bij me...




  • 28 Oktober 2009 - 21:42

    Nettie:

    hoi danielle

    zo de reis zit er op.
    ik las dat het goed verlopen was .en dat je er bent.zo en nu kan het beginnen je avontuur.
    en geniet ervan meisje.
    hier ook alles oke.

    gr nettie xx

  • 28 Oktober 2009 - 21:57

    Tineke:

    Goed te horen dat je goed bent aangekomen en het al naar je zin hebt!! Wij hebben hier vandaag ook prima weer gehad en mogen ook niet klagen!
    x tineke

  • 29 Oktober 2009 - 11:09

    Loes:

    Owww Daantje, we hebben aan je gedacht toen wij in Amsterdam aan een lekkere australian ijsco zaten en jij in het vliegtuig zat!!!! Je bent er, super! en je hebt je plekje al een beetje gevonden! Als de Spaanse les een groot suc6 wordt, zit er niks anders op als dat we nog een keer naar een spaanstalig land op vakantie moeten.... Dus dan weet je dat vast! hahaha!

    Heel veel plezier, geniet ervan!!

    Liefs xxx Loes

  • 30 Oktober 2009 - 11:56

    Dorus & Marian:

    He Daan! Goed om te lezen dat je reis goed ging! En fijn dat je een leuk gastgezin hebt. We zijn benieuwd naar je vorderingen in de Spaanse taal! Veel succes en plezier!!
    Groetjes Dorus en Marian

  • 30 Oktober 2009 - 18:51

    Suus:

    hey danemans
    veel succes en plezier daar en we zulle je missen met voetbal..
    grtz suus

  • 30 Oktober 2009 - 22:42

    Mama:

    hoi daantje
    fijn dat alles is goed gegaan super geniet er maar van groetjes en dikke knuffelxxxx

  • 31 Oktober 2009 - 17:13

    Pap:

    Hoi daan heb je het een beetje naar je zin het lijkt er wel op hahah
    ik heb geprobeert je te bellen met hallo buitenland .nl 10c per m
    maar het is niet gelukt
    groetjes pap

  • 01 November 2009 - 12:57

    Simone:

    Fijn dat je goed aangekomen bent Daan!! Heel veel plezier daar!! Geniet ervan!! En succes met het leren van de Spaanse taal!

    Groetjes Simone

  • 02 November 2009 - 10:15

    Dais:

    Fijn dat je goed aangekomen bent meid!!
    En heerlijk dat je daar een fijne plek hebt!
    We faxe weer ;)

    Xxx

  • 02 November 2009 - 20:11

    Ome Tiny:

    Hoi Danielle
    Bedankt voor het adres van je site. Kunnen Sjan en ik je een beetje volgen.
    Groetjes

  • 03 November 2009 - 14:50

    Lies:

    Ik had verwacht dat je op het verkeerde vliegtuig zou stappen :P... hehe.

  • 03 November 2009 - 14:57

    Lies:

    FOTO'S FOTO'S!!!

  • 03 November 2009 - 16:38

    Danielle Raijmakers:

    hoi

    allemaal..ik heb een poging gedaan om mijn fotos op Picasa te zetten..als het goed is, is dit ook gelukt...

    groetjes danielle

  • 03 November 2009 - 21:54

    Mama:

    hoi danielle
    hoe gaat het. en ken je alwat spaanse woorden of zit je nog op les hier alles oke
    groetjes mamaxxx

  • 23 Oktober 2011 - 19:16

    Sharon:

    Dag Danielle!
    Yahoeoe je bent er! Moet ik de gezellige babbels missen...komt goed..we zullen de schade inhalen!
    Wens je veeeel plezier sux6 en alles wat je nog meer nodig hebt! Maak er wederom een toptijd van...enjoy!
    Liefs X Sjar! (Greetz van Mars!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Bolivia on his way

Recente Reisverslagen:

08 April 2011

Mi ultima historia de Santa cruz.....

20 Maart 2011

CARNAVAL!!!!

27 Februari 2011

Yo no se Manaña!

03 Februari 2011

Let the games begin!

22 Januari 2011

wereldreizigers....
danielle

Zoals de meeste wel weten ga ik vrijwilligerswerk doen in Guatemala aankomende november en december. Mochten jullie meer willen weten over de organisatie, kijk op de website : http://www.tessunlimited.nl

Actief sinds 04 Sept. 2009
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 48984

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 02 December 2023

en nu echt....

07 Januari 2013 - 22 Mei 2013

nicaragua 2013

30 Oktober 2011 - 02 April 2012

Guatemala!!!!!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Bolivia on his way

Landen bezocht: