weer een week voorbij..... - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu weer een week voorbij..... - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

weer een week voorbij.....

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

01 December 2009 | Guatemala, Antigua

Hoi Hoi,

Ik vond het wel weer eens tijd worden om jullie te laten weten hoe het met me gaat..dus even een update...

Voor de verandering weer een drukke en vooral actieve week gehad....Mijn spieren zijn deze week behoorlijk op de proef gesteld...

Afgelopen dinsdag heb ik samen met 5 andere meiden van het project de Pacaya beklommen...En de Pacaya is geen gewone berg, maar dit is een vulkaan....De tocht naar de top was echt erg zwaar...deze tocht zou anderhalf uur duren, maar na 5 minuten had ik al het idee dat ik dit niet vol zou gaan houden...En om ons extra te motiveren liepen er mannen met paarden die continu bleven vragen of je niet gewoon op een paard wilde zitten en naar boven gebracht wilde worden...Taxi taxi..Vreselijke mannen..
Uiteindelijk wel boven gekomen en heb daar gewoon lava gezien,stromend en wel...Wat was het daar heet, echt niet normaal...Een echte once in a lifetime experience...ofwel eens en niet meer...
vervolgens moesten we ook weer terug naar beneden,alleen werd het beetje donker, was blij toen ik beneden was in elk geval...

Heb deze week mijn eerste salsa les gehad...stond samen met 3 andere meiden voor een te grote spiegel danspasjes te maken...ik geloof niet dat ik het helemaal in me heb om een salsa dans ster te worden, maar ja, het is gezellig...

Heb deze week met de kinderen geknutseld...mijn creatieve brein een laten werken en uiteindelijk een soort van jambes(afrikaanse trommels) gemaakt...echt heel leuk, waren ook erg enthousiast!!

Op vrijdag is de eerste vrijwilliger weer vertrokken dus op donderdag even lekker met zijn allen bij elkaar gezeten..dat is het nadeel van lang ergens blijven, je ziet veel mensen komen en gaan.....Morgen gaat er weer iemand weg :( jammer jammer..

Dit weekend ben ik naar Semuc Champey geweest met de andere meiden..Dit is een soort van natuurgebied met bergen en grotten..veel te zien in elk geval...Dus weer veel moeten/mogen klimmen....alleen beetje jammer dat we niet zo goed voorbereid waren als de rest...iedereen had bergschoenen aan, en wij als echt toeristen, liepen natuurlik weer gewoon op slippers...gaat de gids vragen of we even andere schoenen aan kunnen doen,,nou nee dat kan niet, want die hebben we niet bij :)
dus van ons is het extra knap dat we de top bereikt hebben...
Nadat we deze bereikt hadden konden we weer helemaal naar beneden...om vervolgens lekker het water in te kunnen duiken...het was hier wel echt super mooi!!
Op zondag gingen we weer naar huis, waarbij ik met mijn vinger tussen de autodeur ben gekomen....degene die langs de bestuurder zat, gooide de deur dicht terwijl ik mijn hand er tussen had..De deur was helemaal dicht en mijn vinger was dus nergens te zien...AU!!!!!!!!!!
Kreeg van alle kanten paracetamol en drinken en eten dus werd erg goed voor me gezorgd...en achteraf blijkt het allemaal mee te vallen, het is niet gebroken ofzo..gelukkig...
Heb er nu al bijna geen last meer van gelukkig....toch beetje jammer dat je het hele wekend klimt op rotsen en wandelt in de bergen om vervolgens met je vinger tussen de deur van de auto te komen....
maar ja, het is niet anders...

Maar ik ben er weer vandoor...
Ff lekker genieten van de zon..

groetjes danielle

  • 01 December 2009 - 20:08

    Annemiek:

    Hey daan,

    Leuk man om zo nog te lezen wat er bij jullie gebeurt. Het is hier enorm koud, ben de hele dag aan het bibberen.
    Jammer dat ik neit meer daar ben. Geniet nog van alles
    gr annemiek

  • 01 December 2009 - 21:16

    Nettie:

    hoi danielle.

    ik heb zitten genieten bij het lezen van je bericht.dat je het zo naar je zin hebt daar.
    en dat je salsa aan het leren bent super.en zo sportief bergen beklimmen top.En voor morgen VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.en een fijne dag.

    dikke kus nettie xxxxx

  • 01 December 2009 - 21:16

    Nettie:

    hoi danielle.

    ik heb zitten genieten bij het lezen van je bericht.dat je het zo naar je zin hebt daar.
    en dat je salsa aan het leren bent super.en zo sportief bergen beklimmen top.En voor morgen VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.en een fijne dag.

    dikke kus nettie xxxxx

  • 02 December 2009 - 13:54

    Marieke:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Veel plezier vandaag! xxx Marieke

  • 02 December 2009 - 15:46

    Simone:

    Daantje proficiat met je verjaardag, maak er n gezellige dag van daar aan de andere kant van de wereld!!!

    Groetjes van Simone

  • 02 December 2009 - 17:01

    Gijs En Tineke:

    Daantje

    Gefeliciteerd met je 26ste verjaardag.
    Ach drinken wij hier wel paar cervezas, jij zal er ook al een aantal op hebben daar in Guatemala

    Groetjes Gijs en Tinus

  • 02 December 2009 - 17:04

    Pap:

    Hoi Daan
    proficiat met je verjaardag
    maak er een leuke dag van
    gr pap

  • 02 December 2009 - 17:25

    Martijn:

    Ha zusje

    Gefleciciteerd met je 26ste verjaardag nog veel plezier vandaag

    Groetjes

    Eva & Martijn

  • 02 December 2009 - 17:35

    Dais:

    Heey Girl!

    Hoe gaat het met je vingers??? Heb je foto's gemaakt van de lava?? Echt gaaf! En nog even dit!

    Happy Birthday to You! Happy Birthday to You!

    Happy Birthday
    Happy Birthday

    Happy Birthday to YOOOOUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

    Gefeliciteerd meid!!! Hoop dat je een leuke dag hebt daar in het warme Guatamala! Wel anders of niet om je verjaardag dit jaar in de zon te mogen vieren! ;)

    Liefs
    Dikke kus!


  • 02 December 2009 - 20:04

    Loes En Sven:

    Hierperdepiep HOERAHHHHHH!!!

    Lang zal ze leven in de gloria!

    Trek d,r aan d,r oren, van achter en van voren!!

    Er is er een jarig hoera, hoera. Die wij niet zien, maar dat ben jij!!!!!!!!!!!!!!

  • 02 December 2009 - 20:43

    Theo En Thea:

    Hoi Daantje,,,PROFICIAT met je verjaardag!!! Wat leuk om jou verhalen te lezen. Van je vinger is dan even wat minder maar gelukkig...je hebt'm nog. super fijn voor je dat je daar zo geniet meid. we zijn trots op je!! Hebben ze jou vandaag ook een beetje verwend met een quatamala's taartje of zo??? Dag meid en geniet er nog van. doei liefs theo, thea. tom, sanne, koen x

  • 02 December 2009 - 22:10

    Mama:

    hoi meisje
    HARTELIJK GEFELICITEERT
    met je verjaardag en nog een hele fijne dag
    liefs mamaXXX

  • 04 December 2009 - 21:26

    Sharon:

    Heej Niggie!
    Als eerste...een dikke chappo voor je Pa, het is hem gelukt je site door te mailen!! Henry, thanks!
    Super leuk om je te volgen,leuk om al je verhalen te lezen. Moest natuurlijk meteen alles lezen en zien. Yheej wat een foto's, en dan zeggen ze iets over mij ;-)!
    Wist dat je verweg ging..maar zo lang!?! Goed bezig..geen heimwee of groeien 'jullie' er allemaal overheen?!(ahum)
    Heeel veeel sux6, toitoitoi en goeds gewenst! Maak er een leuke, gezellige, leerzame geweldige tijd van daaro...maar daar ben ik niet bang voor..hihi!
    Ik zal nog wat mails versturen, re-clamee voor je site..en effe porren voor reacties!!!
    Houdoe vanuit Uje the best :-)!
    Greetz XXX Sharon (&Marcel natuurlijk) alias Sjar & Mars!

  • 04 December 2009 - 21:39

    Sjar!:

    Ps-je: oeps bijna vergeten...alsnog PROFICIAT!!! Bijna samen met Mars jarig..:-)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Bolivia on his way

Recente Reisverslagen:

08 April 2011

Mi ultima historia de Santa cruz.....

20 Maart 2011

CARNAVAL!!!!

27 Februari 2011

Yo no se Manaña!

03 Februari 2011

Let the games begin!

22 Januari 2011

wereldreizigers....
danielle

Zoals de meeste wel weten ga ik vrijwilligerswerk doen in Guatemala aankomende november en december. Mochten jullie meer willen weten over de organisatie, kijk op de website : http://www.tessunlimited.nl

Actief sinds 04 Sept. 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 48991

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 02 December 2023

en nu echt....

07 Januari 2013 - 22 Mei 2013

nicaragua 2013

30 Oktober 2011 - 02 April 2012

Guatemala!!!!!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Bolivia on his way

Landen bezocht: