Estoy Aqui! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu Estoy Aqui! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van danielle raijmakers - WaarBenJij.nu

Estoy Aqui!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg danielle

31 Oktober 2011 | Guatemala, Antigua

Hoi allemaal,

het is zover..ik ben weer terug in Antigua..de reis was peanuts vergeleken met die van vorig jaar..helemaal toen de deur van het vliegtuig dicht ging en de 2 stoelen langs mij nog leeg waren!!! je krijgt wat je verdient zeggen ze wel eens..de tijd vloog voorbij..haha
Bij aankomst op guatemala city airport waren zelfs Tessa en Gerson er om me op te halen en me naar Silvia te brengen. Die er ook erg naar uit keek dat ik weer zou komen, was het beste nieuws dat ze dit jaar gehoord had, en Tessa praat gewoon goed spaans dus geloof ook niet dat ze het verkeerd verstaan heeft ;)

Nu ben ik lekker aan het genieten van 2 vrije dagen aangezien woensdag het project gaat beginnen..een beetje een gekke dag om te starten, maar op dinsdag is het de dag van de doden, en dan is hier iedereen vrij...om vliegers op te laten en te drinken en te eten op de begraafplaats...blijft apart..

maar ik heb hier dus nog niks anders gedaan dan beetje kijken of ik alles nog weet te zitten en genieten van het mooie weer..Het had hier 3 weken geleden blijkbaar ook heel veel geregend,maar dit is nu allemaal weg..niks meer van te zien!

Ik ben er weer vandoor..dalijk eens wat voor mijn spaanse les voorbereiden..ja heb dit keer 50 lessen..praat straks nog beter spaans dan nederlands ;)

allemaal een dikke kus en als er in Nederland leuke dingen gebeuren, hou me op de hoogte!

groetjes Danielle

• 31 Oktober 2011 - 20:34

Nettie:

hoi hoi Danielle.

heerlijk toch zoveel plaats in het vliegtuig.dus heerlijk uitgerust aan gekomen.veel leer plezier bij de spaanse les.ik blijf je volgen meid.
    xxxxxx

• 31 Oktober 2011 - 21:23

Tiny:

Maak er een mooie tijd van!!
    Sjan en Tiny

• 31 Oktober 2011 - 21:28

Pap:

veel sucses met de spaanse les
    kun je mooi met ons mee naar spanje en dan als tolk hahaha (hier alles goed)

gr pap

• 31 Oktober 2011 - 22:28

Mama:

hoi hoi super meisje
    geniet ervan en succes met je spaanse les
    liefs mamaxxx

• 01 November 2011 - 00:31

Sharon!:

Heeeej Danielle!
    Yes...je bent er dan eindelijk haha..
    En ?? had je OOk nog een kippetje gekregen toevallig?
    Veeeeeeeeel plezier! En succes met de spaanse taal, ga je in Nederland een hollandse kurcuz doen?
    X Sjar!

• 01 November 2011 - 07:13

Bente:

He lief, oe ben zo jalours :) kan je de straatjes allemaal nog vinden en zijn er meer meisjes die daar nu ook slapen of
    In san caspar? Geniet!!! En wat aso veel spaanselessen :)

• 01 November 2011 - 08:12

Tineke:

Klinkt weer goed!! En heerlijk toch zoveel ruimte in een vliegtuig.
    Succes met de Spaanse les en veel plezier op school.
    x Tineke

• 01 November 2011 - 11:16

Dais:

Jow Black Beauty!

Heerlijk vertoeven in het vliegtuig met 3 stoelen voor jezelf !! ;) Je krijgt inderdaad wat je toekomt!
    Wat vond je van het kado van de Dames??
    Geniet ervan en tot het volgende verhaal!
    Ps. Het is vandaag 18 graden en de zon schijnt volop ! En dat op 1 nov...

Xxx Liefs Dais

• 01 November 2011 - 16:16

Marian:

Fijn dat je zo'n goede reis heb gehad!
    Succes morgen.
    x Marian

• 01 November 2011 - 16:30

Steffi:

Haa Daan,
    Leuk dat je er zaterdag toch nog even was! anders moeten we je zolang missen, ofja alleen via de waarbenjij.nu dan! ;)
    We hebben zondag GEWONNEN van Nuenen! echt TE GAAF!! 3-0 maar liefst! Je zal trots op ons zijn! :D zijn wij namelijk ook ;) haha!
    Het was gister ook weer flink raak bij de kruidvat, Debbie, Claudia en Bahar en Joyce allemaal er achteraan, maar helaas!!
    Heeel veel succes daar en we blijven je volgen ;) doe jij bij ons ook toch :P ahah! Good luck girl! xxxx

• 02 November 2011 - 07:11

Natasja:

Hi zusje,
    Goed te lezen dat je weer heelhuids, en zelfs uitgerust bij Sylvia bent aangekomen. Vandaag gaat het project weer beginnen, heel veel plezier, dikke x tas